Veelgestelde vragen

Algemeen

Webshopgids dient als een brug tussenconsumenten en verschillende webwinkels. Wij verkopen zelf geen producten, maar verwijzen one bezoekers door naar de desbetreffende webwinkels voor hun aankopen. wij streven ernaar om een eenvoudige winkelervaring voor bezoekers te creeren en om meer verkeer en omzet te genereren voor de professionele webwinkels die met ons samenwerken.

Webshopgids is door zowel consument als ondernemer te gebruiken. Als consument kan je door het ruime assortiment exact vinden wat je zoekt voor de door jou bepaalde juiste prijs. Als ondernemer kan je jouw onderneming aanmelden bij Webshopgids en kijken wij samen hoe we jouw conversies verhogen en daarbij de omzet van jouw onderneming vergroten.

Bestellen en Retourneren

Wanneer je een product gevonden hebt en deze wilt kopen klik je op de oranje 'Koop bij [webshop]' knop. Deze knop zal je naar de website van de verkoper leiden waar je vervolgens je aankoop kan voltooien. Webshopgids verkoopt zelf geen producten.

Net zoals bij het plaatsen van een bestelling of het melden van een probleem met een product gaat dit direct via de verkoper. Voor het retourneren van producten dien je naar de website van de verkoper te gaan en daar het retourbeleid te raadplegen.

Praktische informatie

Als ondernemer meld je jouw webshop aan door op de knop rechtsboven of door [hier] te klikken. Hierna voer je jouw gegevens in en wordt er vervolgens contact met jou opgenomen.

Webshopgids is ontworpen om jou relevante traffic en goed converterende leads te bieden. Wij bieden een overzichtelijk back-end systeem waarbij jij jouw resultaten real-time kan monitoren. Je aanmelden bij Webshopgids is geheel zonder risico. Je betaalt alleen voor de bezoekers die daadwerkelijk doorklikken naar jouw Webshop.